Cabaret: Bloedsporen in Feestzaal De Gefopte Falafel

Wat? Intieme vertelling over een ontspoord avontuur in een door kaboutertjes bestierde feestzaal.
Wie? Yuri Maanzand, samen met de kaboute – euh – zijn vriendjes.
Waar? Op een podium naar keuze. Dat kan ook uw woonkamer zijn.
Wanneer? Wanneer u maar wilt.

Samenvatting:

Behalve een lading poëtisch verantwoord kaboutermartelen, gevoelige en emotioneel diepgaande slijmerij en een manifest tot het respecteren van hansaploffie poepgat, biedt Yuri Maanzand u een verhaal. Een verhaal met een begin en een einde, maar niet noodzakelijk in die volgorde. Een verhaal van moord, overspel en afgunst. Een lyrisch verhaal vol met onverwachtse rijmelarijen en woorden die niemand ooit eerder hoorde. Naar het schijnt is het ook om te lachen. En een heel klein beetje om te huilen. En als u een Tamara in uw publiek heeft, dan gaat het ook over seks. Nee dat klopt niet. Het gaat sowieso over seks. Maar dat verkoopt zo slecht, tegenwoordig.

Wapenfeiten in Feestzaal De Gefopte Falafel:

Voorproefje:

Het was daar – onder de tafels van Feestzaal De Gefopte Falafel – dat Shania Vangoidsenhoven ontdekte dat het voltallige personeel van de feestzaal uit kabouterkes bestond. Kabouterkes die af en aan liepen met borden, bestek, glazen en menukaarten. Kabouterkes ook die terwijl ze werkten voortdurend Love really hurts without you van Billy Ocean neurieden en dat – zo wist Shania uit haar kabouterencyclopedie – kon nooit een goed teken zijn.

Commercial Break:

[neustube]jGNylQK_QU0[/neustube]

Lees het juryrapport van  Leuven Draait

Lees het juryrapport van het Griffioen-Zuidplein Cabaret Festival

Lees alles over de voorstelling op maanzand.com